Home / Jokes / Codes for Seniors Joke – How to text

Codes for Seniors Joke – How to text

Codes for Seniors

So here are some codes for the seniors:

ATD – At the Doctor’s

BFF – Best Friends Funeral

BTW – Bring the Wheelchair

CBM – Covered by Medicare

CUATSC – See You at the Senior Center

DWI – Driving While Incontinent

FWBB – Friend with Beta Blockers

FWIW – Forgot Where I Was

FYI – Found Your Insulin

GGPBL – Gotta Go, Pacemaker Battery Low

GHA – Got Heartburn Again

HGBM – Had Good Bowel Movement

IMHO – Is My Hearing-Aid On?

LMDO – Laughing My Dentures Out

LOL – Living on Lipitor

LWO – Lawrence Welks On

OMMR – On My Massage Recliner

OMSG – Oh My! Sorry, Gas

ROFL…CGU – Rolling on the Floor Laughing…Can’t get Up!

TTYL – Talk to You Louder

WAITT – Who Am I Talking To?

WTFA – Wet the Furniture Again

WTP – Where’s the Prunes

WWNO – Walker Wheels Need Oil

Hope these help,

GGLKI – Gotta Go, Laxative Kickin in!

the grandfather humor - codes for seniors on

About FROZ

Leave a Reply

Scroll To Top